2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], Bugünün Paylaşım ve Sohbet Konusu ''Hayattan neler öğrendiniz'' :::!!!

Gençlerimize yada tecrübelerinizden yararlanacak olan tüm insanlara olan mesajınızı bekliyoruz...Bugünü anlamlı kılan en önemli düşüncelerinizi  ve öğretilerinizi bizimle paylaşmaya ne dersiniz...Dosteli

 ''Hayattan neler öğrendiniz''

Can Dündar'ın ''Hayattan neler öğrendiniz'' sorusuna bir sayfa dolusu yanıtlarını okudum geçenlerde.

Amaa ...ben aynı soruyu oturup yanıtlamaya cesaret edemedim.En zor olan insanın kendisiyle hesaplaşmasıdır ya...korktum.Yanıtlarımın  hoşuma gitmeyeceğini biliyorum.Siz yanıtlayabilecek misiniz peki?Eminim yanıtlarsınız ....Dosteli



"Seni diğerlerinden farksız yapmaya''
bütün gücüyle çalışan bir dünyada
kendin olarak kalabilmek
dünyanın en zor savaşını vermek demektir.
Bu savaş başladı mı, artık hiç bitmez"

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi