10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BUGUN SIZLERI KOSULSUZ SEVGIYE DAVET EDIYORUM

BUGÜN, SİZLERİ KOŞULSUZ SEVGİYE DAVET EDİYORUM

Bugün... Bugün günlüğümden iki şeyi siliyorum: Dünü ve Yarını. Dün öğrenmem için vardı, Yarın ise, bugün yapabildiklerimin sonucu olacak. Bugün hayatı içinde bulunduğum anın bir daha asla geri dönmeyeceğini bilerek karşılıyorum. Bugün hayatı en yoğun şekilde yaşayabilmem için son fırsat, çünkü kimse benim yarınki güneş doğumunu göreceğime garanti veremez. Bugün karşıma çıkan hiçbir fırsatın geçip gitmesine izin vermeyecek kadar cesurum, Bugün için tek alternatifim var; o da başarmak. Bugün hayatımdaki en değerli kaynağım zamanımı en temel işim hayatım için kullanıyorum. İçinde bulunduğum her dakikayı bugünü farklı ve özel bir gün yapmak için coşkuyla yaşıyorum. Bugün başaracağıma dair olan güvenimi kıracak her türlü karmaşık duygunun hayatımdan silinmesine izin veriyorum. Bugün olumsuzlukları hayatımdan çıkarıyor ve dünyaya büyük bir gülümsemeyle, pozitif bir yaklaşımla, en iyiyi bekleyerek yaklaşıyorum. Bugün tüm sıradan işlerimi keyif ile yapıyorum. Bugün ayaklarım yere basıyor gerçeği anlıyorum ve bulunduğum yerden yıldızlara bakıyorum geleceğimi yaratmak için. Bugün zamanımı mutlu olmak ve varlığımın diğerlerinin kalbinde yer bırakması için kullanıyorum. Bugün sizleri hayal ettiğimiz ve giriştiğimiz her şeyi büyük bir mutluluk ve saygı ile gerçekleştirdiğimiz yeni bir döneme davet ediyorum.
ALINTI

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi