7 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BU EV SEN KOKUYOR


Bir ev kurdum senin AŞK'ına dair. Gözlerin pencerelerim oldu, her pencerede farklı bir manzara var, güllere, çiçeklere, papatyalara bakan, denize, denizin mavisine, dalgalara bakan, çam ormalarına, orman sakinlerine bakan, baharın getirdikleriyle coşan, nehirlere bakan. Dalga saçların çatım oldu, beni her türlü fırtınadan, yagmurdan, soguktan koruyan. Her sözün her dokunuşun ayrı bir tuğla olarak örüldü duvarlara, şimdi duvarlar senin dilinden konuşuyor, seni anlatıyor, tüm odalar da senin sesin dalga dalga yayılıyor. Senin renkelerinle boyandı duvarlar, her bir duvara seni resmettim, senden bana gelen duyguları birer birer nakşettim, her duvarda sen varsın, seninle yaşadığım büyük AŞK'ımız var. Bahçemizdeki tüm çiçekler sen kokuyor, Güller aynı sen gibi açıyor, bülbüllerin mekanı oldu bahçemiz. Bu ev sen bakıyor, sen kokuyor, seni konuşuyor..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi