10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BU AYRILIK OLDURMEZ BENI ANLIYORMSUN?

Sahile Vuran Köpük Köpük Dalgalar İçinde 
Hayatımın 
Bir Bölümü Karaya
 Ulaşırken 
Diğer 
Yarım Denizde Kalır
.. 

SAVRULDUM;siirSAVRULDUM;siir

Uçsuz Bucaksız Mavilikler 
Deli Dolu Renk Cümbüşüne Döner.. 
Aynı Ritimle Dans Eder Deniz Kızları
 
Ve Hiç Bitmeyen Suyun Melodisine Eşlik Ederler
.. 

Ben Katılamam Bu
 Devrana.. 
Köşeye 
Atılmış Deniz Kabuğu Gibi
 Kalır 
Birinin 
Beni Duyması İçin Kulağını Dayamasını Beklerim Umutsuzca.. 



Nihayet Gece Olur Ve Karanlıgıyla Örter KimligimiSAVRULDUM;siir 
Saklanırım.. Kimsenin Bulamayacagı 
Bulsa Da Tanıyamayacagı Sekle Bürünürüm..

Yasamak İstemem..

Bu Ayrılık Öldürmez Beni Anlıyor Musun..?
 

Kim Bilir Kaçıncı Vedan..? Kaçıncı Ayrılıga imza Attı Yüregin..? 
Ve Kim Bilir Kaç Sevdanın Failiydin..? 
Alıp Alıp Yüzüme Sürdügüm Islak Avuç İçlerini 
Kim Bilir Kimler Özlemekte..


Ellerini Tutan Parmaklarımı Sıkıyorum KırmakSAVRULDUM;siir Kanatmak İstercesine… 
Ve Sessiz Bir Sitem Gönderiyorum 
Seni Tanıdığım Güne.. 

Gün Agarıyor Hersey Daha Belirgin Artık.. 
Küçük Dokunuslarıyla Rüzgar Tenimi Oksarken 
Benden Neler AldıgınıBana Neleri Bıraktıgını Düsünüyorum.. 

SAVRULDUM;siirSAVRULDUM;siir

Giden Sen Miydin..? Yoksa Yarım Mı..? Kalkmam GerekSAVRULDUM;siir Yola Düsmem Gerek.. 
Bu Ayrılık Öldürmez Beni Anlıyor Musun..? 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi