9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], Bu adam benim babam,

babam ve oğlum


 Bu adam benim babam,  sekiz köşe kasketiyle Omuzunda sakosuyla hey x 2  Cebinde yok parası,  bafradır cıgarası Yüreğindedir yarası Altı çocuk büyütmüş,  bir işci maaşıyla Bu adam benim babam hey  Ağlama benim babam,  ağlama naçar babam Kara gün geçer babam hey Bir kapıyı kapayan,  gene açar babam Ağlama benim babam hey  Ağlama mazlum babam,  ağlama naçar babam Kara gün geçer babam hey Bir kapıyı kapayan,  gene açar babam Allah büyük babam hey  Bu adam benim babam,  derdi dağlardan büyük Çaresiz beli bükük hey x 2  Bir gün olsun gülmemiş,  rahat nedir bilmemiş Gözyaşını silmemiş Bir lokma ekmek için,  kimseye eğilmemiş Bu adam benim babam hey  Ağlama arslan babam,  dert etme naçar babam Kara gün geçer babam hey Bir kapıyı kapayan,  gene açar babam Allah büyüktür babam hey  Dert etme naçar babam,  aldırma naçar babam Kara gün geçer babam hey Bir kapıyı kapayan,  gene açar babam Aldırma benim babam hey  Benim babam mert adamdı,  mangal gibi yüreği Yufka gibi kalbi vardı,  hayatım boyunca ona özendim Fedakârdı ! bir dikili ağacı olmadı belki Ama kendisi,  onuruyla yaşayan koskoca bir çınardı Üstümde ki kol kanat,  sırtımı yasladığım dağ gibiydi Ben babamın oğluyum,  tepeden tırnağa anadoluyum

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi