5 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], BIZIM FEMINIST))

Amerikan Delegesi Hanımefendi kürsüye gelmiş:

     -'Geçen yılın kararlarını aynen uyguladım.

     -  Eve gider gitmez kocama:

            -Bundan  sonra temiz çamaşır istersen ,

             kendi çamaşırını kendin yıka. Işte makine orda..' dedim.

     -  Ilk gün bir şey görmedim.

     -  Ikinci gün bir şey  görmedim.

     -   Üçüncü gün bir baktım, makinenin başında

         sadece kendi çamaşırlarını değil, benimkileri de yıkıyor.'

 

          Alman Delegesi söz almış:

    'Ben de kararımız gereğince kocama:  
 - 'Bundan böyle temiz tabakta yemek istiyorsan 
     kendi bulaşığını kendin yıka' dedim.. 
 - Birinci gün birşey görmedim.

-            -     Ikinci gün bir şey görmedim.

-                Üçüncü gün baktım makinenin başında

   sadece kendininkileri değil,benim bulaşıklarımı da yıkıyor.'

 

 Üçüncü konuşmacı bizden TÜRK , feminist kardeşimiz:  
'Türkiye'ye döner dönmez kararımız gereğince kocamla konuştum. Ona dedim ki:
'Bundan böyle yemek yemek istiyorsan,
  kendin pişirmen gerekecek. Işte mutfak orada..'dedim.

  Birinci gün bir şey görmedim.

  Ikinci gün birşey  görmedim.
 
   Üçüncü gün sol gözüm biraz açılır gibi oldu,hafiften görmeye başladım ...

 

 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi