6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], bir yıldız karanlık geceden


Bir yıldız çaldım karanlık geceden
Yüzün kadar parlak
Gecenin tüm sırlarını aydınlatan
Ve etrafına sonsuz ışık saçan
Bir yıldız çaldım karanlık geceden
Olur da bir gece yıldızsız kalırsan karanlığın ortasında
Geceden çaldığım yıldızı ait olduğu yere
Göz beklerinin içine bırakıp
Yeniden etrafına ışık saçman için
Bir yıldız çaldım karanlık geceden

Yüreğimde yaşanan sevdanın tüm renkleriyle
Hasretinde koyulaşan aşkın mürekkebiyle
Bir şiir yazdım her satırında seni anlatan
Olur da bir gün yalnız kalırsan dört duvarın arasında
Her hecesinde kendini bulup yeniden beni sevmen için
Bir siir yazdım her satırında seni anlatan
Bazen hasretinde gözyaşlarımla ıslandı tüm hecelerim
Bazen mutluluklarınla şenlendi senin adınla biten cümlelerim
Bazen de umutlarımla renklenip güzelleşti son kafiyelerim

Dalgaların sesinde huzurun bulunduğu
Günesin, sabah ilk oraya doğmak için koşuşturduğu
Kır menekşelerinin sadece orda her bahar çiçeklerini açmak istediği
Düşlerimin yeşerdiği yamaçtan bir yer satın aldım
Olur da bir gün koca şehirde yorulursan
Huzuru kendi içinde keşfedip yeniden hayata sarılmak için
Düşlerimin yeşerdiği yamaçtan bir yer satın aldım

Azgın Karadeniz dalgalarına bile karsı koyacak kadar sağlam
Sevdamızın büyüklüğünü taşıyabilecek kadar geniş
El emeğinin sevginin gücüyle birleşip
İsmini verdiğim bir tekne yaptım
Olur da bir gün koca şehir sevgimizi taşıyamaz olup
Omuzlarından silkerse bizi
Hoyrat rüzgarla beraber mutlulukları ayrı kentlerde yasayabilmek için
Kendi ellerimle mutluluk teknesi yaptım

Utandığında kızaran yüzünün güzelliğini güllerin bile kıskandığı
Tatlı gülüşlerinin her bahar çiçeklerin arasında dilden dile anlatıldığı
Baharı andıran o gül yüzünden bir tebessüm ödünç aldım
Olur da bir gün omuzlarına hüznün yükleri ağır gelip
Göz beklerine ıslak gözyaşları eklenirse
Yeniden gülümseyip gülleri kıskandırmak için
Gül yüzünde en güzel baharları yaşayabilmek için
Baharı andıran o gül yüzünden bir tebessüm ödünç aldım

Renk renk açıp tomurcuklarında insanlara sevgiyi anlatan
Hayatın en güzel mutluluklarına saçılan
Bahar tazeliğindeki her çiçekten bir dal kopardım
Olur da bir gün yalnızlık çölünde kalırsan
Her çiçekte yeniden hayata merhaba demen için
Yeniden sevdayı bende yaşaman için
Bahar tazeliğindeki her çiçekten bir dal kopardım

Hayatın yorgun kaldırımlarında nefesim daralırsa
Bir gün Azrail beni ölüme ansızın çağırırsa
Nefesinden bir nefes çaldım bu canıma
Olur da bir gün uçurumun kenarında
Tutunacağım son dal senin nefesin olursa
Hayata sımsıkı sarılıp yeniden sevmek için
En güzel mutlulukları kalbinde yaşamak için
Nefesinden bir nefes çaldım bu canım


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi