4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], bir meleğe aşık olmak


 

 




 


Sanırım yeniden doğdum..
yada yeni uyandım..

  Tanrının unuttuğu ışığın olmadığı bir yerdeydim...Çok uzun bir zaman bu,ya da uykudaydım bana öle geliyo...neden deniz dalgalarının sesi rahatsız ediyordu beni..Umutsuzca sokaklarda dolaşırken sıkıntımı atmak için medet umduğum o masallarda anlatılan kuşların mükemmel seslerini duyamıyordum...Neden bana inat susuyolardı..Sanırım herşey sıkıntımın bir parçasıydı...Belkide yaşamıyordum ..yada...kuruyup
düşen bi yaprağa neden okadar üzülüyordum..neden suratıma  esen rüzgara acı acı sövüyodum..tat almıyodum içtiğim biradan etki etmiyodu çektiğim dumanlar kokular...uyuşmuşmuydum acaba dedim  ya uykudaydım diye...Kanıma karışan ,ciğerime dolan ,özlediğim koku!

    Bir gün tanrının bana dokunduğunu hissettim...bir meleğiydisanırım beni uyandıran...Ozamana kadar hissettiğim tek kokuydu bu...Bana bakıyodu..Gözleri içimdeki acı dolu ruhu vücudumdan çıkartmak istiyordu..nefes alamıyordum...Herdokunduğu yerde kalbim atıyordu,dışarı çıkmak istiyordu bu vücuda ait değildi...dudaklarıma dokunduğu an anladım aldım hayatın tadını..beni almaya gelmişti...kalbim artık onun elinde nasıl isterse öyle atıyor ciğerim nezaman isterse ozaman nefes alıyor...Beni uyandırmıştı...bitmesini istemiyordum..o bir melek..


   şimdi onu özlerken beklerken şimdiye kadar esmesinden  pek hoşnut olmadığım rüzgarın onu bana getireceğini düşünerek kimsenin duymadığı o kuşların şarkılarını dinliyorum...Denizin kokusunu biranın tadını hiç bukadar ii almamıştım...tekrar uyumak istemiyorum....uyumak istemiyorum ..hayır uyumucam..
alıntı...










 
 
 



 


 
 

 

 


 













--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi