14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BENDE OL YETERKI



Hep birini sevmek istemiştim,yitikte olsa yalanda olsa,yanımda olmasa da sevmeyi istedim,delicesine ve sen çıktın karşıma,

ben leyla isem benim sevdiğim mecnun gibi olsun istiyorum,yan yana olmadan ölsekde ruhlarımız hiç ayrılmasın isterim. Sen böyle sevebilir misin,ben severim diyorum kendi kendime, keşke şimdi yanımda olsaydın,ama yoksun,olsun diyorum, ben seni öylesine sevmedimki, ben seni ruhunla sevdim,sonra ben seni sevdimmi seviyormuyum acaba hep bunu sorup duruyorum kendi kendime gerçek sevgi bu mu içimi cayır cayır yakan

bu ateşin adı,sevgimi aşkmı yoksa yoksa her şeyin yapmacık olduğu şu dünyada insanların adını aşk koydukları bir heyecanmı sadece , eğer bu içimde hissettiğim gerçek sevgi değilse gerçeğini hayal bile etmek istemiyorum şu an hissettiklerim bile beni ağır ağır boşluğa çekiyor bundan fazlasını ne hislerim ne yüreğim ne de ruhum kaldırır, olaki ben senin kalbinde hiç olmasamda artık sana sarılamasam da unutma ki bu ateş hiç sönmeyecek taki ölene dek içimde hep ayrı bir yeri olacak tabi adı sevdaysa bu çilenin

kuşkusuz, amaçsız çıkarsız seviyorum seni bilesin adına her ne diyorlarsa acı ızdırap keder tarifi her neyse bu duygunun ben kabulüm sen yanımdaysan sen içimdeysen varsın uzakda olda bende ol yeterki

şu içimden geçenlerin sadece birini tutup çıkarabilsem seni sana onunla anlatabilsem ne yazmaya kalem ne de satırlarıma kağıtlar yeterdi Çünkü sen benim içimdesin seni öyle seviyorum seni öyle özlüyorum ki hergün

  



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi