10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BEN SENINLE AGLAMAK ISTIYORUM

Ben seninle ağlamak istiyorum 
Öyle arkandan yana yakıla değil 
Hüzünle, kahırla değil 
Ben seninle ağlamak istiyorum 
Öyle sensizliğe yanıp sabahlara kadar değil 
Ben seninle ağlamak istiyorum 
Omzunda ki değmeli yanaklarımdan 
Birkaç tuzlu damla omuzlarına 
Tadını hiç bilmediğim dudaklarını öperken 
Ağlamak istiyorum ki hiç bilmediğim tadı 
Değsin gözyaşlarımın, dudaklarına 
Ve bir an gözlerini aç ki ben kaybolayım 
Doğada olmayan mavilikteki gözlerinde 
Ben seninle ağlamak istiyorum 
Öyle bir ağla ki benle okyanusunda kaybolayım 
Öyle sensizliğe, hayata değil 
Benimle olduğun için 
Bir gece sabaha kadar 
Seninle ağlamak istiyorum 
Öyle yanında falan değil 
Gözlerinin okyanusuna bakarak 
İçinde son kulacımı atana kadar 
Ben seninle ağlamak istiyorum 
Ama sen ayçiçeği gibisin 
Gündüz güneş açınca oh.. 
Hep yanımdasın gündüzleri 

Ama boynum bükülür her gece 
Söz verdiğin saatte gidersin çünkü. 




♥♥♥..herşey senin için..♥♥♥


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi