7 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], BEN SENI DUA GIBI SEVIYORUM

ezanlar okunuyorsabah ezanı... 
herzamanki gibi ben yine açtım ellerimi seni diliyorum Allah'tan 
güneş doğuyor yavaş yavaş. 
bir çocuk sesi duyuyorum balkona çıktığımda.içli içli ağlıyor.çok geçmeden diniyor gözyaşları."herhalde annesi geldi yanına" diyorum... 
sonra kendimi düşünüyorum.ne zaman ağlasam bende seni istiyorum.bana sarılsan sımsıkı susacağım biliyorum... 
bendeki aşkını bilsenbi görebilsen böylesi sevda olurmu dersin.durup aşk bu işte deyip iç çekersin... 
ben seni bir dua gibi seviyorum. 
seni benden alan yollardangüneşin aydınlığını çalan geceden nefret ettiği gibi nefret ediyorum. 
yılmıyorumbıkmıyorum seni sevmekten... 
aşkın hergün yeniliyor beni 
canıma can katıyor. 
ilham kaynağım oluyor... 
gözlerinde kendimi görmek sızımı dinidriyor... 
aslında bu denli güzel görünmezdi bu şehir gözüme sen olmasaydın.ve sen hiç bilemezdin aşk ne demek beni tanımasaydın... 
ben bu kadar sevmezdim belki senibana bu kadar imkansız olmasaydın... 
sabretmeyi öğrenemezdim yarınların adını "sen" koymasaydım... 
ve aslında bu denli dokunmazdı senden uzakta nefes almakcanımı sana bırakmasaydım.... 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi