6 Haziran 2010 Pazar

[cadilarmekani], ben ruhuna talebim

 

iKi Varlık iKi Yürek aTar DururmuS Uzaklarda
Ve ßu Varlıkların Kalpleri KanarmıS Her Gece
Kalßim Hep Kanamaya Mahkum Sanki.
ßir Kez de Kanamasa Sanki.. oLmaz mı..
Her Zaman Tek ßasıma Yasadım Sevdamı ..
Tek Kisilik Dünyamda Cok Kisilik Sevdim.
Kocaman Sevdim ..
Sitem Deqil ßu Sözlerim Sakın Ha Yanlıs Anlama Sevgili..
Gönül Kırgınlıgı ßu .. Ama Sana Değil .. Sen Haklısın .. ßelki ..
Kırgınlığım Tamamen Kendime .. Gönlüme .. Yüreğime ..
ßu Yürek Var Ya ßu Yürek ..
Durur Durur Nerde imKansız Var Gider Onu Sever iSte ..
SesSiz Sevmeye Odaklı Kalßim Sanki .. Haykırırcasına Sevmek iSterdim Oysa.
Sevmeler Hep iCten .. Hep Susarak mı oLmaLı ?
ßen Seni ßir Kenardan .. SesSizce .. inCeden mi Sevmeliyim ?
öZLedim Seni . öZLüyorum .. eLimde DeğiL
Ruhun ßensizliğin ağırLığını Cekiyor mu Su Dakikalarda ..
ßilmiyorum
Ve .. ßilmeyi Deli Gißi iStiyorum ..
Suskunluğun aSKından Daha Cok Deliye Ceviriyor ßilesin ..
SesSizliğinin Yanında SensizLiğine De Mahkum eTme ßeni Sevgili Ne oLur
ÖzLemin ßazen iSyana YöneltSe De Kalßimi Ve DiLimi
Yine De oRDa .. Her Nerdeysen .. iSTe oRDa..
ßeni De ßeraßerinde Götürdüğünü ßiliyorum.
Her an aKLında oLmaSam Da Sevdam Girdi Ya ßir kez Yüreğine
Arada HatırlaSan Da oLur ßeni..
Sitemim Yok Sana Yüce GönüLLü SevDigim ..
Sitemim Yok Sana ..
ßir Yaprak Misali SaLınsa Da ßedenin Ardım Sıra
ßil Ki aSLa iZin Vermem Yere DüSmene ..
aVucLarımda SaKLarım Sana Ait oLan HerSeyi Sakladığım Gißi..
KeSke ßüyüteßilseydin Cocuk Cesaretini
Ve
KeSke aRTık MaZiDen TopLamak Zorunda HisSetmeSeydin
ßölünmüS Kimliğini ..
Cok iHTiyaCım Var ßuraLarda Sana ..
VarLığına .. SıcakLığına ..Sesine ..
ßırak Mazi aDına YakıSır Sekilde Kalsın GeçmiSte.
Sen Maziyi ßende YaSadığın Milyon YıLLık aSk'La An..
GeriSini ßırak Yüreklerimiz YaSasın .
öZLüyorum Seni .. Her Zaman Ki Gißi ..
Hani Su Anda Cıkıp Gelsen .. KoLLarına Sarsan ßeni ..
Sıcacık .. SımSıcacık DuyGuLarLa Minik ßir ßuse KondurSan Dudaklarıma
iCsem Hasreti Dudaklarından Kana Kana ..
imKanSızLıgın TakıLsa Da Dikenlerine Hayatımın
Seni Sevmek Ne Güzel Sevgili ..
TarifSiz .. Seviyorum Seni
iCimde Sakladığım KimSesiz aSkın Sahißisin Sen..
Hep SenmiSsin ßeklediğim ..
Sana SaklıyormuSum Yüreğimdeki Kırık Yetim DuyguLarı..
ASk'sın ßende .. HüzünSün ..
Göremediğim .. Dokunamadığım Can Yarım ..
SöylenmemiS Nice Sevda Sözümsün ..
iCimdeki Yaralara ßelki De Tek Cözümsün..
Bir aTeş
DüStü Yüreğime .. Tam Suraya Sevgili ..
Hani Sol Yanımda GöğSümün Hemen aLTındaki Yer Var Ya..
aLev aLev Su anDa ..
aCaßa Diyorum .. Hani Tek iSTeğim
ßu Ama .. aCaßa ßen mi DüStüm aKLına..
uZanıp Da .. Yüreğimi mi Tuttun eLLerinLe..
ßelki De Kuruntu .. Cok iStiyorum Ya öyLe oLmasını ..
öyLedir Diye Umut eDiyorum iSTe .. Kınama ßeni..
Cok ßekledim Cünkü .. Sitem oLmaLı mı aSkın iCinde Sevgili..
Sitem eTSem üZer miyim Seni..
Onca Zaman ßeklemiSim Seni ..
Sitem eTmeDen .. eDemeDen .. Hem Sen SevmeSen De
Severim Ki ßen Seni.
ßeni Seviyorsun Diye Sevmiyorum Ya .. Sen oLDuğun iCin..
O Yüreği Ruhu TaSıdığın iCin .. HerSeyinLe .. Seviyorum ..
ßu ßizim MaSaLımız Değil mi Sevgili ..
Sonunda aSLa DüSmeyecek oLan üC eLma Var GerCi Ama..
SonSuz ßir MasaL oLsun ßizimkiSi..
Varsın oLmasın Sonu .. Hani .. ßiLSeLer .. KıSKanırDı Ya Cümle aLem..
ßizi .. Sevgimizi .. Ama ..
Varsın KimseLer ßilmesin Yüzyılın En Güzel aSk MasaLını..
SeSsiz SevmeLere Mahkum eTTin ßu Yüreği SevDiqim ..
SenDen Gelen Her Güzel Seyle ßirlikte ßuna da EyvaLLah

kalbin kalbine emanet yar.
ben ruhuna talibim

 





--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi