3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BEN BOYLESINI SEVIYORUM ASKIN!

Bilmiyorum...
Nasıl anlatsam...
Hem söylemesi
Hem yazması inan çok zor.
Hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım.
Nereden ne şekil başlayacağımı şaşırdım.
Bilmediğim tatmadığım bir duygu yoğunluğu içerisindeyim elan.
Anlatsam,yazsam bir türlü
Anlatmasam,yazmasam başka türlü
İki bilinmez denklemin girdabındayım.
Yok yok anlatmamalıyım,söylememeliyim
Bende kalmalı hissettiklerimin hepsi.
Hani anlatırsam,söylersem
Seni kırarım,incitirim diye korkuyorum biraz
Hem belki de ben yanılmışımdır
Bir anlık gelip geçici duygulardır belkide hissettiklerim
Kimbilir belki de seni yanlış anlamışımdır...
Yok yok bende kalmalı bendekiler.
Asla sana anlatmamalyım
Hatta zerresini bile hissettirmemeliyim sana.
En iyisi senden uzak kalmalı
Ve seni bir şekilde unutmalıyım.
Ya da seni benden uzaklaştırmalıyım.
Bilmiyorum sonucu nereye varır bu işin
Ama ne yapıp yapmalı
Ve sana karşı hissettiklerimi yüreğimden söküp atmalıyım.
Yoksa inan dayanamaz oldum artık
Kendimi zor zapdediyorum şu an
Senle görüşmemek
Ve sana olan duygularımı bastırmak adına
Büyük bir savaş halindeyim kendimle.
Bunu benden çok senin için istiyorum.
Senin asla kırılmanı ve üzülmeni istemiyorum.
Hele elan içinde bulunduğun zorlukların yanında
Bir de ben yük olmak istemiyorum sana...
Bilemiyorum belki çok sevinip mutlu olacaksın
Sana hissettiklerimi sana açtığımda
Belki de koşup hemen boynuma sarılacaksın
Ama ya tersi olursa...
Ya benim hissettiklerimi sen de hissetmiyorsan
Ya da anlatacaklarım seni üzer ve kırarsa...
İşte o zaman daha çok kahrolurum
Ve bir daha asla yüzüne bakamam.
Hatta bu benim sonum olur.
Yok yok en iyisi anlatmamalıyım
Bende kalmalı sana dair ne varsa bende.
Sana ulaşamamak
Senle olamamak
Beni her ne kadar kahretsede
Verdiği acılar çekilmez de olsa
Hepsi bende kalmalı
Kimbilir belkide
Ben böylesini seviyorum aşkın !...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi