9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ben bir gemiydim

Ben bir gemiydim
Şimdi başka bir gemide, başka bir limanda..~ Rüzgarına kapıldım
Fırtınalarla savruldum
Dalgalar engel oldu bize, su almaya başladım
Dedim ya gemiydim ben
Yüzemez oldum artık bu sularda
Dayanamadım, harcandım
Dedim ya bir gemiydim ben
Kaptanımdın sen
Sen nereye istediysen oraya sürüklendim
Ama dedim ya dayanamadım
Yüzemez oldum artık bu sularda
Su almaya başladım, batıyorum
Kaptansın
Ben şimdi denizin engin suları altında balıklara yuvalık ederken, sen
Kaptansın sonuçta
Şimdi başka bir gemide, başka bir limanda




--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi