10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BEN ASKI DINLEMEK ICIN DEGIL; YASAMAK ISTIYORUM

BEN ASKI DİNLEMEK DEGİL ; YAŞAMAK İSTİYORUM.... 

Seni sensiz yaşamaktan yoruldum.... Bunun adı aşk değil, ızdırap!.... Belki de aşk! her ne ise! Bilmiyorum., ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum.... 

Yüreğimden kopup gelen göz yaşlarım karıştı bir basıma yağmura defalarca, omzun yerine ıslak camlara yasladım basımı, sense sadece yoktun... sadece yok... bu aşk değildi, sadece ızdırap... Belki de aşk... Ama ben artık aşkı dinlemek değil, aşkı yaşamak istiyorum.... 


Bazen ılık esen bir rüzgardın saçlarımı okşayan, bazen bir telefon kadar yakın, aslında çok uzaktın.... Ya da sadece yoktun, sadece yok... bense artık ardından acı bir tebessümle gülümsemek istiyorum adın geldiğinde aklıma... ve senin için akan göz yaşlarımı geri istiyorum karanlık gecelerimden, birde seni özleyerek gecen günlerimi ve hayallerimi ver bana! Uzatıyorum işte aşkını, yüreğimden seni taşıdığımdan bu yana... 

sen sadece aşkı anlattın bana, bense artık aşkı yaşamak istiyorum göz beleklerinde, bir basına yaşanan yalnızlıklarından arta kalan can kırıklarını topla yüreğimden, çünkü taşınıyorum kimsesizliğinden.... bugün seni sensiz yaşamak aşksa, seni seninle yaşayacağım yarınlara kaldırıyorum aşkı.... çünkü ben artık aşkı dinlemek değil, askı yaşamak istiyorum.... 

Biliyor musun? seni kalbimde taşıyalı garip bir boşluk var içimde.. sadece bir boşluk.. tıpkı yokluğun gibi...ne acı, ne sızı nede bir damla gözyaşı....hepsi tükendi....sensiz yaşattığın aşkın gibi... 

Hislerinin acıdan hissizleştiği oldu mu senin hiç? hissizim ...hissetmiyorum, sadece yokluğunu yasıyorum! kapı çalındığında gelenin sen olmadığından eminim, telefon çaldığında sen aramıyorsun kesin, çünkü sen sadece yoktun bu aşkta, sadece yok! Yokluğunda bulmuştum seni, yokluğunda kaybettim...yüreğimde bir aşk türküsü söylüyorum, seni kimsesizliğimden taşıyalı beridir...AŞK şarkıları dinlemekten yüreğim yorgun. 

Yoktuk ikimizde aslında birbirimizi için, aşktan korkan iki aşk kaçkını idik... aşkın orta yerine düştük kavrulduk....oysa ikimizde sadece yoktuk..sadece yok.... 

Bir yagmurlu gecede geçerse adım aklından, içinde ki boşlukta bir garip sizi duyarsan ,sadece bil ki: seni aramıyor,seni sormuyorsam bu seni unutmuşum demek değildir... ben sadece artık aşkı dinlemek değil, aşkı yaşamak istiyorum...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi