14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], belkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Belki....
Belki....................................
Varlığının özeti,
Belki'lerden ibaret.
Düşler...
Sevdaya d
...
üşüşler...
Geçer mi sence hayata?
Konar mı dersin yanağına,
Bugünlere saklanmış öpüşler?

Belki.......................................

Olurda bir gün,
Bir lodos vurursa pencerene,
Usulca boynuma sarılır mısın......?
Farzet ki yakalandın fırtınaya
İçinde bir şeyler esiyor
Limanın olsam, yüreğime demir atar mısın....?

Belki.........................................

Ya da ilerlemiş bir gece de,
Saatlerce konuştuğumuzu düşün?
Ölesiye susmuşuz, harcamışız tüm sözcükleri...
Sadece bakışlar kalmış elimizde,
Sessizliğin diyorum!
(Dinliyorum)
Bir çığlık olur mu içimde?

Belki........................................

Sana hiç gel demedim,
Ve inan demeyeceğim de.....
Duyar ve gelirsin!
Susuşlarım,
Konuşkansa eğer yüreğinde......

 

(“belki” diyor musun? !
Benim dediğim gibi sen de?
Cevabını bilmiyorum.
Kim bilir? Belki de...



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi