10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], aslaaaaaaaaaaaa

Yağmur resimleri
 
 

Yağmur olup yağarsan sen üzerime
Hiçbir derdim kalmaz geriye
Sende olmayınca yanlızlım bu şehirde
Gidersen yanına al benide benide

Sevince kalbim elbet acı duyar
Sende benim gibi seversen
hep yanımda olmak istersen
O zaman biter biter bu acılar

Kendimden emin olmadıkça
Sen benim olamazsın asla
Aslaaaaaaaa

Yağmur olup yağsan sen üzerime
Hiçbir derdim kalmaz ki geriye
Çünkü ne zaman ağlarsam kaderime
Kaderim beni alır alır içine içine

Sevince kalbim elbet acı duyar
Sende benim gibi seversen
Hep yanımda olmak istersen
O zaman biter biter bu acılar

Kendimde emin olmadıkça
Sen benim olamazsın asla
Aslaaaaaaaaaaa

Sevince kalbim elbet acı duyar
Sende benim gibi seversen
Hep yanımda olmak istersen
O zaman biter biter bu acılar

Kendimde emin olmadıkça
Sen benim olamazsın asla
Aslaaaaaaaaaaa
 
yorumcu seratp erener

--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi