12 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], ASK KIRMIZI


aşk kırmızı....gif

Ask Kirmizi
 
Yagmurlu bir gece de,
Ellerin ellerimdeyken,
Gozlerin gozlerimde kaybolurken,
Yuzumde gulumseyisine,
Ayin feri eslik ederken,
Gokyuzune bakiyorsun,
Diyorsun ki bak,
Ask yagiyor ask,
Yagmurun adi, ask oluyor birden…
 
Iste o an,
Kadehleri degistiriyorum gizlice,
Mum isigi esligin de.
Kirmizi sarap kadehinde,
Kaliyor dudaklarin atesi...
Sanki kizil alevler sariyor sicakligiyla,
Her yanimi...
 
Ic cekiyorum soyle biraz, efkarlaniyorum,
Eski ask sandiklarimi dusunuyorum,
Icten ice buruklasiyorum. ..
Sanki hic ask yasamamisim diyorum,
Gozlerine bakiyorum…
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi