8 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], artık giyinmelisim sevdam

Artık giyinmelisin sevdam..

Sen bana aittin kısacası,ben de sana ...
Ne seni ısıtacak kalın bir sevda bu nede üşütecek kadar ..


Bahardasın sevdambaharındasın ...


Seninle biz ne arkadaş olmayı başarabilmiştik doğru düzgünne sevdane de sevdalı ..
Biz seninle birbirini uzaktan seyreden iki güvercin oluvermiştik kanatlarımızın çırpışıyla yüreklenen.
Ve ne senden sonra benim kanatlarıma kimse dokundu  ne de senin kanatlarına ..
Sen bana aittin kısacasıben de sana ...
Ölüm soğukluğu esmişti etrafımda geçen yıl .. İşte bu günlerdetam bugünlerde çıkmıştım hastaneden..
Bana bağladıkları serum sakinleştirmek için falan değildi biliyorum.Sadece "Artık unut !" demenin ikinci bir şekliydi ..
Kimse anlayamıyordu daha bu yaşta bu aşk .. Nasıl sürernasıl bu gencecik kızı böyle harab eder ?
Sonra uzun bi sessizlik .. Bak yine o güne geldik..
Artık senli krizlerim bitti. Ve içimdeki ses artık dünyanın bile duyabileceği kadar çığlıklarda ..
Seviyorumseveceğim diyor ..
En güzelide seviliyor ..
Ama inan bana sevgilimne sesini özlemişim seninne de seni seviyorum deyişini ..
En çok ama en çok yanına geldiimde çıkacak gibi olan kalbimin haycan dolu sevgisini özlemişim ..
Bu sefer başardık sevgilimbiz artık "biz"iz ...

Aşkaşk olalı
Ne senin kadar sonradan görmesini
Ne de benim kadar hiç vazgeçmeyenini gördü ..

alinti



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi