9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ANDIM OLSUN BIRTANEM... BIR DAHA GELMEYECEGIM GOZLERINE


Andım Olsun Birtanem..Birdaha Gelmeyeceğim Gözlerine..
Keşke kendimi içinde bulunduğum durumu anlatabilseydim sana; korkularımı umutlarımı bazı geceler nasıl çaresizliğime sarıldığımı... 
Sana göre ben hep çok güçlüydüm. Ben hayata devam ediyor üzülmüyor acı çekmiyorum sence. Çünkü ben her şeye rağmen gülümsüyorum hayata inadına. 
Ama unuttuğun ne biliyor musun? Ben ağlayamam ki... Benim gözyaşlarım gülüşlerimdir. Kendi mutsuzluğumakendi karanlığıma kimse ortak olmasın insanlar mutlu olsun isterim. İnsanlar gülsün... İnsanlar sevsin sevilsin; gözlerinden hırs yüreklerinden nefret silinsin! 
Bilmen lazımdı sana bir şey olursa yanında olacağımı; elini tutup gözlerinin içine bakarak "geçti!" diyeceğimi... Bir anlık sevmediğimi sevdiğime yalan söylemediğimi... Umutsuzluk bir hastalıktır bilirim gün gelir mutsuzluğa alışır insan kılını kıpırdatmaz kurtulmak için! Cevabı verilecek sorular artık yoktur.. 
Ama Vazgeçmelisin Artık... Yürekler daha fazla yanmadan kırmadan incitip incinmeden ve hala seviyorken vazgeçmen gerekir. 
Biliyorum kolay değil istediğim.. Sen beni ben seni bu kadar severken kolay değil bu istediğim.. Birbirimiz için kendimizi yıprattık hep.. Hep diğerimiz için di düşündüklerimiz. Mutlu olmalı onun istedikleri olmalı.. Sanırım bu yüzden "biz" olmayı beceremedik bir aradayken... 
Ve biliyorum ki artık "biz" hiç var olmayacak.. Ama benim için değişmeyen ve asla değişmeyecek bir "Sen" var bir de ölümüne istediğim senin mutluluğun

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi