11 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], AGLADIM



Dun gece uzun uzun

Senı andım agladım
Sonu yok yolumuzun
Ona yandım agladım

Kimbilir acımızı
Bu yasak askimizi
O eski sarkımızı
Caldım caldım agladım

Dolastım sokaklarda
Agaran safaklarda
Senı senden uzakta
Sardım sardım agladım

Imrendım sevenlere
Sarılıp gıdenlere
Elele gezenlere
Baktım baktım agladım

Benımsın bende degıl
Ellerım sende degıl
Yanmamak elde degıl
Yandım yandım agladım

Tuza bastım yaramı
Askla actım aramı
Sensız son sigaramı
Yaktım yaktım agladım


AHMET SELCUK ILKAN

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi