5 Haziran 2010 Cumartesi

[cadilarmekani], ADIN SIRRIN ,ADIN NEFESIM, ADIN CAN'IM ,ADIN SONUM OLSUN

Dokunamıyorum sana!Aramızdaki mesafeden falan değil…Neden bilmiyorum ama ellerimi uzatamıyorum sana!
Gözlerine değdiği anda bakışlarım kıyametler büyüyor içimde.Yasak türküler mırıldanıyor dilim…Suskuluğumu sunuyorum sana içimdekini duyma diye!

Ne ölüm ne de ayrılık değil korkum.Bilirsin seni sensizken de bekledim…Unutmayı denedim ama biliyorsun unutmak için önce unutulmak gerek!Olmadı yap(a)madım!

Gözlerin bulurken içimdeki en saklıyı ben kendimi kaybettim her bakışında…Çocuksu kimliğime büründüm yanında.Sevgimi sır bilip içimde tutmayı tercih ettim.

Bir türlü uzanmadı sana elim…Belki dokunsam sana içimde ki kıyamet taşar kavururdu beni olmadı,yap(a) madım…

Sana dokunduğumda aramızdaki büyünün bozulmasından korktum!Uzat( a)madım ellerimi sana!Dokunsam emin ol büyürdü içimdeki kıyamet!Taşar bedenime kül ederdi beni…Kaybolurdum…

Büyüsü bozulmasın bu aşkın.Ne dili değsin bir başkasının ne bir söz iliştirilsin o sessiz aşk notlarımıza!Bırak düşlerimizde bulsun vuslat bizi,hayallerimiz değmesin bir başkasının diline.Biz sadece ‘Biz’ kalalım.Üçüncüler girmesin aramıza.Gözler uzak kalsın.Ve günü gelsin aşkın tarifi olalım…

Adın sırrım,adın nefesim,adın CAN’ım ,adın sonum olsun...!


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi