8 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], ADAM GİBİ GİRDİN GÖNLÜME ADAM GİBİ ÇIK


Eğme başını yere,utanıyormusun sevmekten ? Utanma! Sevdiysen mertçe söylede git.Ama eğme başını yere,ben senin dikbaşlılığını sevmiştim en çok kabaran gururunu,şimdi eğme başını öyle utanma sevmekten! ne çıkar sevdiysen yeniden, biz bitmişiz artık !
ama ne büyüdük nede çocuk kaldık,farzet ki bir evcilik oyunun da olmayan ana babaydık kucağımızdaki naylondan çocuğa…

Ve dağıldı şiddetli geçimsizlikten bir yuva daha,çocuk ise kaldı işte analı babalı kimsesiz ortada… Sevmeyi becerebildiysen yeniden durma hiç!

Git! Ama giderken adam gibi sevdim de! Eğmeden başını yere.Dur! dersem kopsun ağzım dilim

bir damla yaş düşerse kör olsun gözlerim,ben seni sevdim!

sen de beni sevdiysen çok eskiden, hiç düşünmeden gidişini ertelemeden git!

Yalan söyleme bilirsin sevmem! Yılanıda yalanı da!

Bahane arama sevgine eğer sevdinse!

Benim seni sevdiğim gibi , utanmadan,çekinmeden git!

Ama dönüşü olmasın bu gidişinin,yanılmışlığın telafisi pişman bakışın olmasın gözlerime.bende sevdim! sevdim işte! nedensiz de….

İşte o vakit alnından öperim seni

Eğme! Dik tut başını adam gibi sevmek ayıp değil ki!

Üzülme sen ben acımı da! çekerim sevdamı da! Yeter ki adı ihanet olmasın gidişinin…


--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi